Pagina's

donderdag 6 januari 2011

Tweede fase

Zo, terug in school na de kerstvakantie. De Kerstvakantie valt hier een week vroeger. Kerstmis was oke, ik voelde me niet verdrietig dus dat maakt goed voor het onechte Kerstgevoel.

Na Kerstmis vertrok ik voor drie dagen naar Saskatchewan met m'n gastfamilie. We logeerden bij de familie van m'n gastvader. We gingen ook naar Saskatoon, de hoofdstad van de provincie Saskatchewan. Waar ook het grootste deel van de populatie van Saskatchewan woont. Van bij ons in Vermilion was het zo'n 6 uur rijden.

De dag daarna was het zover, ik verhuisde naar mijn tweede gastfamilie. Mary en Dave zijn mijn nieuwe gastouders en ik heb nu een gastzus van 17 en zij gaat naar de enige andere school in Vermilion. Zij hebben ook twee zonen maar die wonen in Edmonton. Dit gezin woont aan het andere eind van town dus zo'n 5 minuten rijden van mijn school. Mijn gastmama werkt op m ijn school dus ik rij elke dag met haar mee. Samen met mijn gastzus gaan we een paar keer per week naar de gym (om mijn exchange kilo's deraf te werken). Ik voel me al bijna helemaal thuis.

Nieuwjaar vierde ik met mijn vriendinnen op een feestje in een garage. Het was erg leuk.
Een paar weken geleden ging ik voor de eerste keer snowboarden en de blauwe plekken op mijn benen herinneren mij daar nog elke dag aan. Ondanks dat amuseerde ik mij wel. Niet dit weekend maar het volgende is, is de rotary ski trip. Samen met alle uitwisselingsstudenten gaan we dan snowboarden of skieen in Jasper (natuurpark). Dit is in de Rocky Mountains. Ik heb er al zin in !!!

1 opmerking:

  1. hey kleine zus! Leuk te lezen dat alles goed met je gaat. Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen