Pagina's

woensdag 9 maart 2011

yellowknife

Ik heb hier al zolang niets meer geschreven. Het was redelijk druk. Sind het tweede semester is school veel drukker. Ik ben in een toneelstuk en dit weekend is het voor publiek. De tip toe with the caribou trip was super leuk. Dogsledding is ook echt super. Een paar dagen geleden maakte ik er een powerpoint over misschien kan ik die hier uploaden.

De laatste twee weken waren erg koud, -30 elke dag! Nu begint het terug op te warmen tot -20. Maar met goede kleren valt het allemaal wel mee omdat je amper buiten komt. Huis-auto halve minuut misschien. Zelfs om te gaan winkelen, der zijn ofwel winkelcentrums of je rijdt van een winkel naar de andere zelfs als ze opdezelfde straat zijn.

Ondertussen ben ik gevorderde skier. Een beetje dan toch, kben een paar keer geweest. En we gaan binnen twee weken met school nog een dag. Dit weekend is er een bijeenkomst voor uitwisselingsstudenten dus dat gaat ook weer leuk zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten