Pagina's

dinsdag 24 augustus 2010

My first view of Canada

Goeieavond,

Het is nu half acht pm tijdens mijn eerste hele dag in Canada. Ik verblijf deze week tot vrijdag bij mijn counselor, Susan en zij en haar man zijn echt heel erg aardig. Ze hebben mij gisteren doodop opgehaald op de vlieghaven van Edmonton en toen hebben we twee uurdurende rit tot hier in Vermilion gereden. De rit ging heel snel want we waren gezellig aan het babbelen. Ik viel gisterenavond als een blok in slaap. Deze morgen werd ik om vijf uur wakker en kon ik niet meer slapen. Een soort van zenuwachtig, slecht gevoel overviel me. Maar overdag zijn Susan, haar zoontje van acht maanden Alex en ik Vermilion gaan bezichtigen. Erna aten we en gingen we naar Susan haar paarden kijken en naar the mall. Ik voel me hier nu prima op mijn gemak.

Als ik meer tijd heb kan ik meer over Vermilion en mijn eerste gastgezin vertellen.


Have fun in Belgium !

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet hoe het komt maar mijn tekst komt steeds onder mama haar naam te staan! Ik stuur je wel een mailtje! Dikke knuffel Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Roosje,
    ik ben blij dat het eerste contact positief is,
    Wilfried Odeurs

    BeantwoordenVerwijderen